Dog story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Watch out for the ghosts [& BULLIT]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Laika
Admin
Laika


Real name : Cesanne
Vrouw Aantal berichten : 1251
Registratiedatum : 04-06-12

Hondenprofiel
Packleader: It's me, idiot!
Age: And why you should know that?
Partner: Ow no way, i don't believe in love, that's something like Santa Claus. You think he's there, but in real it's nothing more then lies!

Watch out for the ghosts [& BULLIT] Empty
BerichtOnderwerp: Watch out for the ghosts [& BULLIT]   Watch out for the ghosts [& BULLIT] Emptyma jan 07, 2013 8:26 am

Humeurig, zo kon je haar nu wel noemen, de glimlach die vanochtend even op haar gezicht had gestaan was verdwenen als sneeuw voor de zon. Haar ogen stonden kil en lustig om iemand zonder reden te vermoorden. Vrolijk was iets dat nu even niet in haar woordenboek stond, ze moesten haar vrolijkheid ook maar vinden, deze zat goed verborgen en was maar moeilijk te vinden. Met grote, stevige passen liep ze het kamp uit, haar ogen strak voor haar gericht en niet oplettend of er iemand haar richting inkeek, ze was geïrriteerd, zoals wel vaker. Waarom wist ze niet, maar je moest dan zorgen dat je niet te dicht in haar buurt was. Door haar stevige looppas kwam ze al snel bij Ghost Lake, kalmpjes liet ze hier haar hoofd zakken en gleed met haar tong even over het water. De waterdruppels die er op bleven liggen, gleden hierna door haar keel naar beneden. Weer raspte haar tong een beetje water weg van het wateroppervlak en liet het toen weer door haar keel glijden. Echter waren haar oren nog steeds actief en deze vingen plots een geluid op, rustig keek ze om, 'En dat is?' vroeg ze simpel

[& BULLIT - Beetje flut, sorry -]
Terug naar boven Ga naar beneden
Bullit




Real name : ♥ C H R I S S ♥
Man Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 06-01-13

Hondenprofiel
Packleader: .x. Laika, it's time to follow you, i think
Age: .x. 15 moons
Partner: .x. -

Watch out for the ghosts [& BULLIT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watch out for the ghosts [& BULLIT]   Watch out for the ghosts [& BULLIT] Emptyma jan 07, 2013 8:47 am

De krachtige poten lieten de hond op de prooi af veren. Ookal was het maar een kleine muis, of een magere rat, alles was van belang in de pack. Ze moesten immers deckoude winter overleven, al kon dat makkelijk, want geen enkele pack kon ontkennen dat de CavePack het krachtigst was. Tenminste in de ogen want Bullit. Het scharminkelige beest, dat toch een rat bleek te zijn merkte de hond op en schoot er vandoor. Niemand vlucht aan Bullit en hij zette de achtervolging in. Blijkbaar waren de honden van dit gebied niet de enige die honger leden, maar ook de prooien die het met ingegraven noten moesten doen. Na een tijd rennen had de hond een juiste positie berijkt om op de muis te springen. Weer zakte Bullit door zijn achterpoten en sprong op. Dit keer had hij raak. Zijn poten landde op het beestje en hij beet in zijn nek. Trots pakte hij de rat op en hij liep fier hun territorium door. Eigenlijk een beetje onbewust van waar hij heen liep. Tot hij een water passeerde. Dit was de Ghost Lake. Hij zag daar een schim. Een hondenvorm. Met lanzame passen liep hij naar de schim toe. Hij herkende de vorm van Laika, de leider van hun Pack. "En dat is?" hoorde hij en de teef draaide zich langzaam om. "Laika," zei hij respectvol en hij boog zijn hoofd. "Ik ben Bullit, maar misschien kende je mij al..?" zei hij rustig en hij legde zijn prooi achter haar. "Hopelijk heeft u hier wat aan..?" vroeg hij voorzichtig en hij ging achter haar zitten. "Mag ik plaats nemen?" vroeg hij en weer knikte hij respectvol.

-Beetje inkomen met Bull
Terug naar boven Ga naar beneden
Laika
Admin
Laika


Real name : Cesanne
Vrouw Aantal berichten : 1251
Registratiedatum : 04-06-12

Hondenprofiel
Packleader: It's me, idiot!
Age: And why you should know that?
Partner: Ow no way, i don't believe in love, that's something like Santa Claus. You think he's there, but in real it's nothing more then lies!

Watch out for the ghosts [& BULLIT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watch out for the ghosts [& BULLIT]   Watch out for the ghosts [& BULLIT] Emptydi jan 08, 2013 8:03 am

"Laika," klonk het respectvol uit de mond van een reutje en deze boog zijn hoofd. "Ik ben Bullit, maar misschien kende je mij al..?" zei hij rustig en hij legde zijn prooi achter haar. "Hopelijk heeft u hier wat aan..?" vroeg hij voorzichtig en hij ging zitten. "Mag ik plaats nemen?" vroeg hij en weer knikte hij respectvol. Al die tijd had zij hem strak en zonder emotie aangekeken, 'Tuurlijk mag je gaan zitten' sprak ze kalm, 'alsof ik iemand dat ga verbieden.' Daarna keek ze even naar de rat, 'Hou het, geen honger.' haar antwoord was kort en misschien wat bot, maar zo zat zij nou eenmaal in elkaar en daar ging niemand iets aan veranderen, 'Dus, wat komt iemand zoals jij hier doen?' Zoals altijd was er niks aan emoties in haar ogen te lezen. Ze stond op en keek even over het meer, de mist in. Het zonnetje scheen niet, het was koud en wit-grijze wolken vulde de hemel als een donsdeken. Maar dit weerhield de pack er niet van sterk te blijven. Zij waren Cavepack, niet zo maar een armzalig Packje dat altijd maar probeerde weerstand te bieden, nee. Zij waren dé pack, zij waren zoiezo her sterkst en hadden het minste medelijden met hun tegenstander, wat had je er ook aan? Medelijden, je werd er enkel zwak van. Ze richtte haar blik weer op Bullit, 'Bullit was de naam, toch?' vroeg ze even en haar ogen gleden weer naar voor naar het oneindige, 'Klinkt als iemand sterk, ik mag hopen dat je dit ook bent, want aan zwakkelingen heb ik niks.' Als de reu een beetje tussen de regels zou lezen, zou hij hier uit kunnen opmaken dat ze het niet had op geslijm, maar ach, sommigen dachten niet na bij wat ze zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bullit




Real name : ♥ C H R I S S ♥
Man Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 06-01-13

Hondenprofiel
Packleader: .x. Laika, it's time to follow you, i think
Age: .x. 15 moons
Partner: .x. -

Watch out for the ghosts [& BULLIT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watch out for the ghosts [& BULLIT]   Watch out for the ghosts [& BULLIT] Emptydi jan 08, 2013 8:37 am

'Tuurlijk mag je gaan zitten' zei Laika, en de kop van de reu keek haar schuin aan. Ze had geen enkele emotie in haar stem, misschien was ze niet goed gehumeurd, of het was gewoon haar aard. Bullit nam naast de teef plaats. 'Alsof ik dat iemand ga verbieden.' De reu zuchtte even, en hij probeerde zich in te houden. Zulke opmerkingen haatte hij.'Dus, wat komt iemand zoals jij hier doen?' 'Hoezo zoals ik, zie je me aan als laf ofzo,' gromde hij, en hij keek het mistige gebied in. Laika stond op en keek over het meertje. 'Nou, ik kwam hier gewoon kijken, ik geloof niet in fabeltjes, zoals geesten.' gromde hij ijzerhard. 'Ik denk zowieso niet dat de sterkse pack in dit woud, de CavePack, daar in geloofd.' zei hij en hij keek met een schuine blik de teef aan. Als de CavePack nog in puppyleugens geloofd weet je niet waar de andere packs nog in geloven, misschien wel dat ze kunnen vliegen. Nee zulke onzin als geesten zou zelfs de kleinste CavePackpupy niet geloven. 'Bullit was de naam hé.'de al was geirriteerde reu knikte. 'Klinkt als iemand sterk, ik mag hopen dat je dit ook bent, want aan zwakkelingen heb ik niks.' dit keer liet de reu zien dat hij het met zulke opmerkingen totaal niet eens was. 'Dus jij onderschat mij, alleen omdat ik tenminste nog enigzins aardig probeerde te zijn tegen de Alfateef van onze pack, nou dat zal ik dan voortaan ook niet meer doen, hé.' gromde hij en langzaam ging zijn bovenlip dreigend omhoog en zijn scherpte, spierwitte tanden kwamen tevoorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Watch out for the ghosts [& BULLIT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watch out for the ghosts [& BULLIT]   Watch out for the ghosts [& BULLIT] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watch out for the ghosts [& BULLIT]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog story :: .: TERRITORY :. :: . Cavepack . :: . Ghost Lake .-
Ga naar: