Dog story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Screaaammmm Because of Meeeehh'!!!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Curse
Bètha
Curse


Real name : Nana Kuran'
Man Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-01-13

Hondenprofiel
Packleader: I am your Bethá Laika.
Age: 2 Healthy 'nd Strong years
Partner: Love, not for me yet.

Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Empty
BerichtOnderwerp: Screaaammmm Because of Meeeehh'!!!   Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Emptydi jan 08, 2013 9:25 am

'Ellooo~

Ik sta bekend als iemand die Nathalie heet, ook al beveel ik mensen mij niet zo te noemen, de naam is te lang, en ben er niet tevreden mee, Nath is ook niet mijn favoriet, maar iedereen is daar aan gewend, en ik voel jaloezie als iemand aan karakter aan maakt met de eerste vier letters als Nath, en dat dat dan ook als bij naam word gebruikt, dus Nath is oké, al vind ik t ook super leuk als mensen mij Natarï - mijn japanse naam, of Nana noemen.
Maar genoeg gezeik over mijn naam, dat ben ik dus.
Ik ben 15 jaartjes oud, en 11 februari ben ik 16 jaartjes oud en dan ga ik mensen op meetings stalken.
Ik ben anime addicted en dan vooral Vampire Knight, met die anime had ik écht meteen een band, en zins dien ben ik getrouwd met Kaname Kuran, Yuuki Cross kan voor mijn part dood vallen.
Voor de rest heb ik nog wat anime's dat ik like, maar te veel om op te noemen.
Ik ben gek op muziek, en ik laat mijn voice graag door het hele huis galmen, ook is het een droom van mij om te leren viool spelen. Ik ben ook echt muziek addicted, en ik moet ook altijd wat hebben om naar te luisteren. Mijn favoriete bands zijn op dit moment zijn;; Daughtry, 30 Seconds To Mars, The Maine, Shinedown, Within Temptation, 'nd Nightwish.
Ook luister ik wel naar Vocaliod Ben telkens bang dat ik het verkeerd typ, don't blame me for that
Ook ben ik een gigantische katten fan, ik weet daar ook heel veel van af. Al zins de basis school leer ik dingen over katten, niet alleen huis katten, ook wild cats, en dan niet alleen de leeuw, tijger, cheetah, panter, luipaard, etc, ook over kleinere soorten zoals Lynx, Poema, Caracal, Serval, Ocelot, Moeras kat, Europese wilde kat, etc, etc, etc. Als je iets niet weet, vraag t mij, ik ben gewoon een katten nerd. Zelf heb ik ook vier katten, Kyra 'nd Cailin, Kyra is een Britse kort haar, ze heeft een mooie glimmende zwarte vacht (dat betekend dat ze gezond is) maar is wel een beetje aan de vatsige kant. Cailin is een Maine coon met een grijze, silveren, en bruin/crème gekleurde vacht, ook die glimt, en natuurlijk is haar vacht lang, dat blijkt wel aan haar ras, ze is ook een volbloed, maar enkel aan de kleine kant. Naast Kyra en Cailin heb ik ook nog Night 'nd Spookey, deze twee ook Britse kort haren, en allebei zwart wit, ze zijn broer en zus, Night is de broer, Spookey is de zus.
Naast katten vind ik honden ook awesome, zoveel weet ik daar nou net weer niet van, maar ik ken genoeg rassen met eigenschappen, en ik kan ook prima alleen voor honden zorgen - I am still a dog whisperer, ik zelf heb één hond, een Engelse Springer Spaniël, genaamd Toby[ hij is een eigenwijze hond, maar dat blijkt een ras eigenschap te zijn, hij is ook druk, speels, en vreselijk dominant, maar dat allemaal heb ik en papa onder de knie, anderen ook, dus hij is prima handelbaar. Al is papa tijdens de opvoeding wat voer betreft de fout in gegaan. Eigen schuld.
En voor de rest hebben we nog een hele boel vogels, waar onder Kiko, een Rossela, en nog een hele hoop andere vogels, dat komt door dat we een volière hebben. Ook heb ik een konijn; Fluff, en nog een aantal hamsters. En ik heb een awesome rat, genaamd Zwarte jammer genoeg is haar zusje Witte gestorven.
Voor de rest, ja, ik ben anders, ik draag graag donkere kleding met in eens bám een rode vest met van alles en nog wat er op, mensen noemen mij Gothic, Emo, etc, maar ik ben gewoon me zelf, en mijn kleding style wijkt daar inderdaad naar toe, I don't give a fuck about wat ze zeggen, ik ben ze zeggen, ben je het daar niet mee eens, deal with it.
[i]I[/b]k was vroeger heel onzeker, nog steeds wel, maar ik heb geleerd mijn bek open te trekken, en na al dat pesten ben ik het gewoon zat, ik trek tegenwoordig ook snel mijn bek open, en als het moet ga ik wat luider praten en wat minder lief praten. Maar dat betekend niet dat ik één of andere pest kop ben. Don't worry. Dit gaat voornamelijk over school, daar ben ik niet gelukkig... Maar oké, genoeg gezeik.

Zijn er nog vragen? =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Xaco
Moderator
Xaco


Real name : Lizle
Man Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 06-06-12

Hondenprofiel
Packleader: Carlisle
Age: 2 jr.
Partner: -

Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screaaammmm Because of Meeeehh'!!!   Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Emptydi jan 08, 2013 9:33 am

Hehe welkom Nath.
En eigenlijk heb ik geen vragen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Melodie
Moderator
Melodie


Real name : Iroo
Vrouw Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 06-07-12

Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screaaammmm Because of Meeeehh'!!!   Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Emptydi jan 08, 2013 9:51 am

-lescreams-
Terug naar boven Ga naar beneden
Laika
Admin
Laika


Real name : Cesanne
Vrouw Aantal berichten : 1251
Registratiedatum : 04-06-12

Hondenprofiel
Packleader: It's me, idiot!
Age: And why you should know that?
Partner: Ow no way, i don't believe in love, that's something like Santa Claus. You think he's there, but in real it's nothing more then lies!

Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screaaammmm Because of Meeeehh'!!!   Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Emptywo jan 09, 2013 2:12 am

Hiii Nana! :3

Ook jij welkom en veel plezier op Dogstory! (Heeft het gevoel dat ze in herhaling valt x'D)
Witte en Zwarte zijn epic namen <3
Ik en vragen zijn geen goed team, dus geen vraagjes 83

Greetz Ceesje
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse
Bètha
Curse


Real name : Nana Kuran'
Man Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-01-13

Hondenprofiel
Packleader: I am your Bethá Laika.
Age: 2 Healthy 'nd Strong years
Partner: Love, not for me yet.

Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screaaammmm Because of Meeeehh'!!!   Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Emptydo jan 10, 2013 5:41 am

Yea, thx guys =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yenko
Healer
Yenko


Real name : Chi
Man Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 10-06-12

Hondenprofiel
Packleader: {Melodie}
Age: {Four years... but I don't actually count it anymore}
Partner: {I'm not allowed to have you as my love}

Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screaaammmm Because of Meeeehh'!!!   Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Emptyza jan 12, 2013 1:07 am

Haaaiii & Welcome! x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screaaammmm Because of Meeeehh'!!!   Screaaammmm Because of Meeeehh'!!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Screaaammmm Because of Meeeehh'!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog story :: .: NON-RPG :. :: . Meet Me . :: . You .-
Ga naar: