Dog story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Serigala {{RPG}}

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Curse
Bètha
Curse


Real name : Nana Kuran'
Man Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-01-13

Hondenprofiel
Packleader: I am your Bethá Laika.
Age: 2 Healthy 'nd Strong years
Partner: Love, not for me yet.

Serigala {{RPG}} Empty
BerichtOnderwerp: Serigala {{RPG}}   Serigala {{RPG}} Emptywo jan 16, 2013 3:24 am

Serigala {{RPG}} Wljcp
Klik op het bannertje om naar de site te gaan.
Na lang wachten is het zover, Serigala; het land van de wolf, wordt herontdekt.
___________

Lichte paniek sloeg uit in WolfStory, ookwel bekend als Serigala, toen de wolven hoorden dat het te dicht bevolkt was en ze moesten verhuizen om te overleven. Velen wouden het gebied waarin zij geboren of geluk hadden gevonden niet achterlaten. Er werden een paar sterke wolven voorop gestuurd, om te zoeken waar iedereen naar zocht. Toen ze terug kwamen vertelde ze over een land dat twee keer zo groot leek als het land waar ze nu in waren, waar genoeg prooi was en waar het werkelijk waar gewoon prachtig was. De wolven waren enthousiast en diegene die weg wouden, vertrokken ook.
Na een lange, vermoeiende reis waren ze in het gebied waar de wolven over spraken. Zoals werd verteld was het ook, prachtig en groots. Vol met prooidieren. Gelukkiger konden de wolven niet zijn, hun gezinnen konden overleven en roedels konden voorbestaan. Ze noemde het Serigala, naar hun eerder gelieve gebied. Echter werd er roet in het eten gegooid toen een een gevestigde roedel werd ontdekt, de Iowa pack. Het bleek dat de wolven hier al jaren leefden en hun gebied niet zomaar gewonnen gaven aan de vreemdelingen. Helaas voor de Iowa pack waren ze niet sterk genoeg om te winnen en lieten ze zich verdrijven naar Souls Peak, een koude een eenzame plek. De wolven zijn echter nog niet klaar met de vreemdelingen, ze willen wraak!

___________
Serigala is het idee van 8 mensen die de koppen bij elkaar hebben gestoken om zo een goede, succesvolle site op te zetten waar mensen het plezier wat ze ooit in WolfStory hadden te herbeleven. Alleen dan toch een klein beetje anders.
Met moderne aanpassingen en duidelijk uitleg willen wij dat de spelers zo leuk en plezierig mogelijk hun RPG plezier kunnen beleven hier.
Originele gebieden, een doordacht plot en natuurlijk de o-zo bekende Off-game willen wij de spelers een leuke plek geven om zichzelf te zijn.
We hopen dat het is gelukt en dat jullie allemaal een leuke tijd zullen beleven op Serigala!
- Het Team


Naam: Serigala
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Wolven
Omschrijving: Het vervolg op WolfStory
Link: http://serigala.actieforum.com/
Eventuele banner/afbeelding: Op de site (;


Deze RPG is niet zo groot dat als WolfStory was, maar nieuwe leden zijn altijd welkom! Dus registreer je snel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn




Real name : Daniëlle
Vrouw Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 12-01-13

Serigala {{RPG}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serigala {{RPG}}   Serigala {{RPG}} Emptywo jan 16, 2013 6:53 am

Ik heb me aangemeld als Cuba ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mighty

Mighty


Real name : Cesanne
Vrouw Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-06-12

Hondenprofiel
Packleader: Well, it is Melodie now
Age: 2 moons
Partner: When i ask mum what that is, then she says that was dad. But that's my father, so i don't know, do i have a partner?

Serigala {{RPG}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serigala {{RPG}}   Serigala {{RPG}} Emptywo jan 16, 2013 7:04 am

Serigala <3
Oke, dit heb ik al op Meridiem gezegd, but I don't care :']

I love this site, zat er vroeger ook al op, maar ben toen gestopt omdat het inactief begon te worden. Ben er achter gekomen dat ik eerder op Serigala zat dan op Wc x'D In ieder geval, Prachtige Site en wolfjes kunnen nooit kwaad Razz
Accalia is mine ;D

(En Fancy en Amiré, maar die staan op inactief)
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny

Penny


Real name : Melissa
Vrouw Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 06-01-13

Hondenprofiel
Packleader: I am an oficial K-9 dog so I don't need you anymore
Age: 3 years
Partner: I can read in your mind that you don't love. Nobody will, cause I am a freak to other ones, like you

Serigala {{RPG}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serigala {{RPG}}   Serigala {{RPG}} Emptywo jan 16, 2013 8:05 am

Seriagala is echt een geweldige site. Helaas heb ik daar niet zo veel inspiratie, vooral met Alpha Vìra. Maar voor de rest ben ik daar voornamelijk met Biscuit en Abby actief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse
Bètha
Curse


Real name : Nana Kuran'
Man Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-01-13

Hondenprofiel
Packleader: I am your Bethá Laika.
Age: 2 Healthy 'nd Strong years
Partner: Love, not for me yet.

Serigala {{RPG}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serigala {{RPG}}   Serigala {{RPG}} Emptydo jan 17, 2013 5:25 am

Ik vind dat de site weer in volle glorie moet gaan gloeien, zoals WS was. Daarom vind ik ook dat mensen het weer moeten proberen, of die het nog niet geprobeerd hebben, gaan proberen.

Ik ben daar Ceylen en Uzza.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Serigala {{RPG}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serigala {{RPG}}   Serigala {{RPG}} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Serigala {{RPG}}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog story :: .: NON-RPG :. :: . Out the RPG . :: . Promoting .-
Ga naar: