Dog story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Indi

Indi


Real name : everybody just guessed it >.<
Vrouw Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 06-01-13

Hondenprofiel
Packleader: Blanche, i just want you to know i'd give my life for the pack
Age: 1 cycle 4 moons
Partner: are you my mister right?

[Gezocht] Familie, vrienden & liefdes Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes   [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes Emptywo jan 09, 2013 2:22 am

ik zoek familie van Indi. Ze is zelf een koningspoedel maar middenslag is ook goed ik wil haar directe familie koningspoedel of middenslag poedel hebben verdere magf het nog wel toy zijn.
Voor haar zoek ik een broer of zus ouder dan dat zij is en heel beschermend over haar is, zelfs een beetje te.

ook zoek ik vriendjes en een crush voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny

Penny


Real name : Melissa
Vrouw Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 06-01-13

Hondenprofiel
Packleader: I am an oficial K-9 dog so I don't need you anymore
Age: 3 years
Partner: I can read in your mind that you don't love. Nobody will, cause I am a freak to other ones, like you

[Gezocht] Familie, vrienden & liefdes Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes   [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes Emptywo jan 09, 2013 3:07 am

Ik wil met Penny wel een vriendin worden, ik moet alleen nu gaan dus ik heb geen tijd om iets over haar te schrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
Frodo




Real name : X
Man Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 07-01-13

Hondenprofiel
Packleader:
Age: 13 moons
Partner:

[Gezocht] Familie, vrienden & liefdes Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes   [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes Emptyvr jan 11, 2013 9:46 am

Ik zou met frodo wel een vriend willen zijn (hij is een beetje eenzaam zonder vrienden), hij is een enorme grijze deense dog, die door zijn grootte herten, en zelfs soortgenoten afschrikt. Hij vindt dit heel erg, en is daarom vaak somber. En hij zit in dezelfde pack Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi

Indi


Real name : everybody just guessed it >.<
Vrouw Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 06-01-13

Hondenprofiel
Packleader: Blanche, i just want you to know i'd give my life for the pack
Age: 1 cycle 4 moons
Partner: are you my mister right?

[Gezocht] Familie, vrienden & liefdes Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes   [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes Emptyvr jan 11, 2013 9:50 am

Ik zie het al voor mij een Zwarte koningspoedel van schoft 45cm en een duitse dog van minimaal schoft 80 cm

Indi is wat klein :3

Penny is een huishond neem ik aan omdat ze politie hond is? dus dat weet ik niet Indi zal een heel loyale hond worden aan de roedel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Gezocht] Familie, vrienden & liefdes Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes   [Gezocht] Familie, vrienden & liefdes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Familie, vrienden & liefdes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» #Friends and some familie# {GZ}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog story :: .: NON-RPG :. :: . Everything For Your Dog . :: . Market Of Dogs .-
Ga naar: