Dog story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Frodo




Real name : X
Man Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 07-01-13

Hondenprofiel
Packleader:
Age: 13 moons
Partner:

{GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Empty
BerichtOnderwerp: {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic   {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Emptyma jan 14, 2013 5:45 am

Hoi iedereen van Dogsstory Smile
Sinds ik me geregistreerd heb, begin ik het steeds leuker te vinden, dus ik ga actief blijven. Maar dat betekend een ding: Frodo heeft andere nodig om mee om te gaan, anders is hij maar alleen. Wat hij nodig heeft:
-Vrienden{}Hij is altijd aardig, en doet z'n best om erg sociaal te zijn, hoewel hij liever alleen dagdroomd. Door zijn omvang, is hij groter dan andere, en vind het af en toe erg lastig om een beetje in de smaak te vallen bij anderen.

-Vijanden{} Frodo is niet echt de hond die van vechtenn houdt, en het liever ziet als zelfverdediging. Maar als iemand hem aanvalt, en nog doorslaat ook, krijgt hij een waas voor zijn ogen, en vecht voor de pack.
Iedereen mag zich melden Xd Wel even een lijstje:
Naam:
Soort hond:
Gedrag:
Blijf je actief:
Groetjes Frodo en Anne
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny

Penny


Real name : Melissa
Vrouw Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 06-01-13

Hondenprofiel
Packleader: I am an oficial K-9 dog so I don't need you anymore
Age: 3 years
Partner: I can read in your mind that you don't love. Nobody will, cause I am a freak to other ones, like you

{GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic   {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Emptyma jan 14, 2013 6:02 am

Naam: Penny
Soort hond: Duitse herder, ze is bijzonder groot voor haar ras
Gedrag: Penny heeft een bijzonder ingewikkeld karakter. Ze lijkt op het eerste gezicht tijdens zo'n missie boosaardig en gemeen. Misschien is ze dat dan ook. Maar ondanks dat is ze meestal verschrikkelijk vriendelijk. Sinds de dood van haar vorige 'baas' kent ze geen angsten meer. Het enige wat ze wil is wraak. Het maakt haar niet uit hoe gevaarlijk dat is en hoe weinig kans er bestaat dat ze het overleeft, er moet iemand boeten. Ze is dan ook een doorzetter en geeft eigenlijk nooit op, hoe graag ze her ook wil.
Voor sommige lijkt ze een gewone Homer. Iemand die alleen bij mensen woont en verwend wordt. Maar dat is ze totaal niet. Ondanks dat ze de mensheid beschermt en helpt. Eerst deed ze dit alleen maar om dichter bij het persoon te komen die haar 'baasje ' heeft vermoordt en om die kleine fout (waarvan zij denkt dat het haar schuld is) die zich in de geschiedenis plaatsvond te verbeteren. Maar ze begint steeds meer om het team te geven waardoor ze ze nu met haar leven zou beschermen. Hoe moeilijk het soms ook is. Er waren eerst dan ook maar twee redenen waarom ze bij hun bleef.
Haar karakter is veel verandert nadat ze haar dierbare verloor. Ze is nu harder en serieuzer. Tegen vreemden toont ze niet snel medelijden, toch zal ze voor hun vechten als het moest. Dat laat ze niet meteen zien, Penny vertrouwd ook niemand, soms zelfs geen vrienden. Achter haar harde karakter schuilt een groot hart.
Blijf je actief: Ja, ik zocht al maanden naar een actieve honden RPG Smile

Ik meld haar als vriend aan, als dat kan
Terug naar boven Ga naar beneden
Frodo




Real name : X
Man Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 07-01-13

Hondenprofiel
Packleader:
Age: 13 moons
Partner:

{GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic   {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Emptydi jan 15, 2013 8:19 pm

is goed, ik stuur een PM:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gollum

Gollum


Real name : Stijn
Man Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 16-01-13

Hondenprofiel
Packleader: Laika
Age: 1½ jaar
Partner: hey! I'm healer I cand!!

{GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic   {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Emptywo jan 16, 2013 6:56 am

Naam: Gollum
Soort hond: vijand
Gedrag: agressief en gevaarlijk met een snufje extreme gestoord heid
Blijf je actief: ja zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
Frodo




Real name : X
Man Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 07-01-13

Hondenprofiel
Packleader:
Age: 13 moons
Partner:

{GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic   {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Emptyvr jan 18, 2013 5:17 am

that's okay
Terug naar boven Ga naar beneden
Zara

Zara


Real name : Viktor
Vrouw Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 07-01-13

Hondenprofiel
Packleader: Blanche I follow you
Age: I am 3 years old
Partner:

{GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic   {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Emptyvr jan 18, 2013 6:43 am

Naam: Zara
Soort hond: Golden retriever / vriend
Gedrag: Een vriendelijke hond, ze is erg sociaal. Ze houdt van plezier maken, Zara durft wel te zeggen wat ze wil of denkt. Ze is helemaal niet verlegen en heeft veel zelfvertrouwen.
Blijf je actief: Tuurlijk wel =)

Terug naar boven Ga naar beneden
Frodo




Real name : X
Man Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 07-01-13

Hondenprofiel
Packleader:
Age: 13 moons
Partner:

{GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic   {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Emptyza jan 19, 2013 8:01 am

jippie, frode krijgt buddie's!
Ik heb nog een topic open staan, Zara: https://dogstory.actieforum.com/t271-a-cold-day-open
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow

Sparrow


Real name : Stijn
Man Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 17-01-13

Hondenprofiel
Packleader: Blanche
Age: 1½ year.
Partner: as long as you love me i wil be your silver i be your gold

{GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic   {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Emptywo jan 30, 2013 12:10 am

Naam: Sparrow
Soort hond: Maltezer leeuwtje/vriend, het leek me ook leuk om een verre neef te zijn omdat dat nogal ironisch is hij is de grootste van allemaal en ik de kleinste. het is gewoon een ideetje.
Gedrag: aardig verlegen agressief als je hem beledigd.
Blijf je actief: jepp
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic   {GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{GZ} Frodo's bescheiden zoek-topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremony topic
» Algemene Chat Topic
» Aanmeldings topic Waterpack

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog story :: .: NON-RPG :. :: . Everything For Your Dog . :: . Market Of Dogs .-
Ga naar: